نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمریکا بررسی تطبیقی فلسفه تعلیم و تربیت رسمی کشورهای ایران، آمریکا، ترکیه و فرانسه [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]
  • آموزش پنهان آسیب شناسی کیفی آموزش دین و زندگی دوره متوسطه دوم از نظر متخصصان و دبیران درس دین و زندگی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 86-109]
  • آموزش درس‌پژوهی اثربخشی آموزش درس‌پژوهی بر خودکارآمدی معلمان دوره ابتدایی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 110-122]
  • آموزش زبان مقایسه تأثیر راهبرد‌های نوشتاری مشترک، تعاملی و مستقل بر دقت و پیچیدگی نوشتاری فراگیران غیر ایرانی زبان انگلیسی [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 143-155]
  • آموزش عالی واکاوی روابط ساختاری میان ادراک دانشجویان از برنامة درسی با رویکرد آن‌ها به یادگیری و مطالعة دروس [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 65-81]
  • آموزش فلسفه برای کودکان بررسی تأثیر آموزش فلسفه برای کودکان بر هیجان‌های تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان پسر پایه ششم ابتدایی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 47-55]
  • آموزش‌وپرورش آسیب شناسی کیفی آموزش دین و زندگی دوره متوسطه دوم از نظر متخصصان و دبیران درس دین و زندگی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 86-109]
  • آموزش و پرورش ارایه الگوی مدیریت مشارکتی مبتنی بر جمع‌سپاری در سازمان‌های دولتی(مطالعه موردی: اداره آموزش و پرورش استان قزوین) [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 160-171]

ا

  • ادراک از برنامه درسی واکاوی روابط ساختاری میان ادراک دانشجویان از برنامة درسی با رویکرد آن‌ها به یادگیری و مطالعة دروس [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 65-81]
  • الگوی ماهر مقایسه نوع الگودهی (خود الگودهی؛ الگوی ماهر) بر خودکارآمدی و یادگیری پرتاب دارت [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 82-89]
  • انتظار از تحصیل مطالعه پدیدارشناختی فقر و پیشرفت تحصیلی در بین دانش آموزان استان هرمزگان [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 172-181]
  • انگیزه پیشرفت تحصیلی پیش بینی سهل انگاری تحصیلی،خودکار آمدی تحصیلی و انگیزه پیشرفت دانش آموزان ابتدایی بر اساس ویژگی های شخصیتی مادران در طول آموزش مجازی دوران کرونا [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 90-102]
  • اهمال‌کاری تحصیلی رابطۀ اهمال‌کاری و بهزیستی روانی: نقش میانجی شایستگی هیجانی و رضایت از زندگی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 56-67]

ب

  • برنامه ویژه ی مدرسه نقش مؤلفه های برنامه ویژه ی مدرسه در پیش بینی خودکارآمدی و تربیت شهروندی دانش آموزان [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 13-24]
  • بهزیستی روانی رابطۀ اهمال‌کاری و بهزیستی روانی: نقش میانجی شایستگی هیجانی و رضایت از زندگی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 56-67]

پ

  • پائولو فریره واکاوی گفتمان یادگیری در پداگوژی انتقادی با تاکید بر آراء پائولو فریره [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 117-142]
  • پداگوژی انتقادی واکاوی گفتمان یادگیری در پداگوژی انتقادی با تاکید بر آراء پائولو فریره [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 117-142]
  • پردیس های استان البرز مقایسه مهارت‌‌های زندگی دانشجویی بین دانشجویان ورودی جدید و سال آخر 1399-1398دانشگاه فرهنگیان البرز [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 156-167]

ت

  • تحصیل مطالعه پدیدارشناختی فقر و پیشرفت تحصیلی در بین دانش آموزان استان هرمزگان [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 172-181]
  • تحلیل گفتمان انتقادی فرکلاف واکاوی گفتمان یادگیری در پداگوژی انتقادی با تاکید بر آراء پائولو فریره [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 117-142]
  • تربیت شهروندی نقش مؤلفه های برنامه ویژه ی مدرسه در پیش بینی خودکارآمدی و تربیت شهروندی دانش آموزان [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 13-24]
  • تربیت هنری مطالعه تطبیقی تربیت هنری در دوران باستان و عصر صفوی [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 37-52]
  • ترکیه بررسی تطبیقی فلسفه تعلیم و تربیت رسمی کشورهای ایران، آمریکا، ترکیه و فرانسه [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]
  • تضاد نقش تاثیر تضاد نقش بر تعادل کار و زندگی هنرآموزان با میانجی گری رضایت شغلی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 123-138]
  • تعادل کار و زندگی تاثیر تضاد نقش بر تعادل کار و زندگی هنرآموزان با میانجی گری رضایت شغلی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 123-138]
  • تعامل اجتماعی بررسی رابطه خودکارآمدی تحصیلی با خودکارآمدی اجتماعی ‌در بین دانش آموزان دوزبانه و عوامل اجتماعی مرتبط با آن (مورد مطالعه: دانش آموزان سال آخر دبیرستانهای شهر شاهین‌دژ در آذربایجان غربی) [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 1-12]

ج

  • جمع‌سپاری ارایه الگوی مدیریت مشارکتی مبتنی بر جمع‌سپاری در سازمان‌های دولتی(مطالعه موردی: اداره آموزش و پرورش استان قزوین) [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 160-171]

چ

  • چالش‌ها و فرصت‌ها ویژگی‌ها و استلزامات در تربیت معلم الهام‌بخش و راهکارها جهت غلبه بر چالش-های موجود (واکاوی تجربه زیسته معلمان و متخصصان) [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 29-46]

خ

  • خودالگودهی مقایسه نوع الگودهی (خود الگودهی؛ الگوی ماهر) بر خودکارآمدی و یادگیری پرتاب دارت [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 82-89]
  • خودکارآمدی نقش مؤلفه های برنامه ویژه ی مدرسه در پیش بینی خودکارآمدی و تربیت شهروندی دانش آموزان [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 13-24]
  • خودکارآمدی اثربخشی آموزش درس‌پژوهی بر خودکارآمدی معلمان دوره ابتدایی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 110-122]
  • خودکارآمدی اجتماعی بررسی رابطه خودکارآمدی تحصیلی با خودکارآمدی اجتماعی ‌در بین دانش آموزان دوزبانه و عوامل اجتماعی مرتبط با آن (مورد مطالعه: دانش آموزان سال آخر دبیرستانهای شهر شاهین‌دژ در آذربایجان غربی) [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 1-12]
  • خودکارآمدی تحصیلی بررسی رابطه خودکارآمدی تحصیلی با خودکارآمدی اجتماعی ‌در بین دانش آموزان دوزبانه و عوامل اجتماعی مرتبط با آن (مورد مطالعه: دانش آموزان سال آخر دبیرستانهای شهر شاهین‌دژ در آذربایجان غربی) [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 1-12]
  • خودکارآمدی جمعی اثربخشی آموزش درس‌پژوهی بر خودکارآمدی معلمان دوره ابتدایی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 110-122]
  • خودکارآمدی قردی اثربخشی آموزش درس‌پژوهی بر خودکارآمدی معلمان دوره ابتدایی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 110-122]
  • خودکار امدی تحصیلی پیش بینی سهل انگاری تحصیلی،خودکار آمدی تحصیلی و انگیزه پیشرفت دانش آموزان ابتدایی بر اساس ویژگی های شخصیتی مادران در طول آموزش مجازی دوران کرونا [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 90-102]

د

  • داده بنیاد اعتباریابی مدل داده بنیاد استعدادیابی دانش‌آموزان مستعد شغل معلمی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 68-85]
  • دانش‌آموزان مطالعه پدیدارشناختی فقر و پیشرفت تحصیلی در بین دانش آموزان استان هرمزگان [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 172-181]
  • دانش آموزان نقش مؤلفه های برنامه ویژه ی مدرسه در پیش بینی خودکارآمدی و تربیت شهروندی دانش آموزان [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 13-24]
  • دانش‌آموزان پسر بررسی تأثیر آموزش فلسفه برای کودکان بر هیجان‌های تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان پسر پایه ششم ابتدایی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 47-55]
  • دانشجو واکاوی روابط ساختاری میان ادراک دانشجویان از برنامة درسی با رویکرد آن‌ها به یادگیری و مطالعة دروس [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 65-81]
  • دانشجو معلم واکاوی رضایتمندی تحصیلی دانشجو معلمان از دانشگاه فرهنگیان: یک مطالعه آمیخته [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 53-64]
  • دانشجویان رابطۀ اهمال‌کاری و بهزیستی روانی: نقش میانجی شایستگی هیجانی و رضایت از زندگی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 56-67]
  • دانشگاه واکاوی روابط ساختاری میان ادراک دانشجویان از برنامة درسی با رویکرد آن‌ها به یادگیری و مطالعة دروس [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 65-81]
  • دانشگاه فرهنگیان واکاوی رضایتمندی تحصیلی دانشجو معلمان از دانشگاه فرهنگیان: یک مطالعه آمیخته [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 53-64]
  • درس دین و زندگی آسیب شناسی کیفی آموزش دین و زندگی دوره متوسطه دوم از نظر متخصصان و دبیران درس دین و زندگی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 86-109]
  • دوران باستان مطالعه تطبیقی تربیت هنری در دوران باستان و عصر صفوی [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 37-52]
  • دوره متوسطه دوم اعتباریابی مدل داده بنیاد استعدادیابی دانش‌آموزان مستعد شغل معلمی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 68-85]

ر

  • رضایت از زندگی رابطۀ اهمال‌کاری و بهزیستی روانی: نقش میانجی شایستگی هیجانی و رضایت از زندگی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 56-67]
  • رضایت شغلی تاثیر تضاد نقش بر تعادل کار و زندگی هنرآموزان با میانجی گری رضایت شغلی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 123-138]
  • رضایتمندی تحصیلی واکاوی رضایتمندی تحصیلی دانشجو معلمان از دانشگاه فرهنگیان: یک مطالعه آمیخته [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 53-64]
  • رفتارهای تولیدی معلمان نقش رهبری هم افزا مدیران مدارس در کارآفرینی سازمانی با میانجی گری رفتارهای تولیدی معلمان فنی و حرفه ای (مورد مطالعه: هنرستان های استان تهران) [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 25-36]
  • رهبری هم‌افزا مدیران نقش رهبری هم افزا مدیران مدارس در کارآفرینی سازمانی با میانجی گری رفتارهای تولیدی معلمان فنی و حرفه ای (مورد مطالعه: هنرستان های استان تهران) [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 25-36]
  • رویکردهای یادگیری و مطالعه واکاوی روابط ساختاری میان ادراک دانشجویان از برنامة درسی با رویکرد آن‌ها به یادگیری و مطالعة دروس [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 65-81]

س

  • سرزندگی تحصیلی بررسی تأثیر آموزش فلسفه برای کودکان بر هیجان‌های تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان پسر پایه ششم ابتدایی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 47-55]
  • سهل انگاری تحصیلی پیش بینی سهل انگاری تحصیلی،خودکار آمدی تحصیلی و انگیزه پیشرفت دانش آموزان ابتدایی بر اساس ویژگی های شخصیتی مادران در طول آموزش مجازی دوران کرونا [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 90-102]

ش

  • شایستگی آموزشی تدوین مدل مضامین مرتبط با شایستگی آموزشی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای از دیدگاه خبرگان [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 139-159]
  • شایستگی غیر فنی تدوین مدل مضامین مرتبط با شایستگی آموزشی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای از دیدگاه خبرگان [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 139-159]
  • شایستگی فنی تدوین مدل مضامین مرتبط با شایستگی آموزشی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای از دیدگاه خبرگان [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 139-159]
  • شایستگی هیجانی رابطۀ اهمال‌کاری و بهزیستی روانی: نقش میانجی شایستگی هیجانی و رضایت از زندگی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 56-67]
  • شغل معلمی اعتباریابی مدل داده بنیاد استعدادیابی دانش‌آموزان مستعد شغل معلمی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 68-85]
  • شیوه تدریس آسیب شناسی کیفی آموزش دین و زندگی دوره متوسطه دوم از نظر متخصصان و دبیران درس دین و زندگی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 86-109]

ع

  • عصر صفوی مطالعه تطبیقی تربیت هنری در دوران باستان و عصر صفوی [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 37-52]
  • عوامل راهبردی شایستگی تدوین مدل مضامین مرتبط با شایستگی آموزشی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای از دیدگاه خبرگان [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 139-159]

ف

  • فرانسه بررسی تطبیقی فلسفه تعلیم و تربیت رسمی کشورهای ایران، آمریکا، ترکیه و فرانسه [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]
  • فرهنگیان مقایسه مهارت‌‌های زندگی دانشجویی بین دانشجویان ورودی جدید و سال آخر 1399-1398دانشگاه فرهنگیان البرز [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 156-167]
  • فقر مطالعه پدیدارشناختی فقر و پیشرفت تحصیلی در بین دانش آموزان استان هرمزگان [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 172-181]
  • فلسفه تربیتی ایران بررسی تطبیقی فلسفه تعلیم و تربیت رسمی کشورهای ایران، آمریکا، ترکیه و فرانسه [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]
  • فلسفه تعلیم و تربیت بررسی تطبیقی فلسفه تعلیم و تربیت رسمی کشورهای ایران، آمریکا، ترکیه و فرانسه [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]

ک

  • کارآفرینی سازمانی نقش رهبری هم افزا مدیران مدارس در کارآفرینی سازمانی با میانجی گری رفتارهای تولیدی معلمان فنی و حرفه ای (مورد مطالعه: هنرستان های استان تهران) [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 25-36]

م

  • مدل استعدادیابی اعتباریابی مدل داده بنیاد استعدادیابی دانش‌آموزان مستعد شغل معلمی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 68-85]
  • مدیریت مشارکتی ارایه الگوی مدیریت مشارکتی مبتنی بر جمع‌سپاری در سازمان‌های دولتی(مطالعه موردی: اداره آموزش و پرورش استان قزوین) [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 160-171]
  • مطالعات تطبیقی بررسی تطبیقی فلسفه تعلیم و تربیت رسمی کشورهای ایران، آمریکا، ترکیه و فرانسه [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 1-15]
  • مطالعه آمیخته واکاوی رضایتمندی تحصیلی دانشجو معلمان از دانشگاه فرهنگیان: یک مطالعه آمیخته [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 53-64]
  • مطالعه تطبیقی مطالعه تطبیقی تربیت هنری در دوران باستان و عصر صفوی [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 37-52]
  • معلم الهام‌بخش ویژگی‌ها و استلزامات در تربیت معلم الهام‌بخش و راهکارها جهت غلبه بر چالش-های موجود (واکاوی تجربه زیسته معلمان و متخصصان) [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 29-46]
  • معلمان دوره ابتدایی اثربخشی آموزش درس‌پژوهی بر خودکارآمدی معلمان دوره ابتدایی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 110-122]
  • معلمان و متخصصان ویژگی‌ها و استلزامات در تربیت معلم الهام‌بخش و راهکارها جهت غلبه بر چالش-های موجود (واکاوی تجربه زیسته معلمان و متخصصان) [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 29-46]
  • مهارت زندگی دانشجویی مقایسه مهارت‌‌های زندگی دانشجویی بین دانشجویان ورودی جدید و سال آخر 1399-1398دانشگاه فرهنگیان البرز [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 156-167]
  • مهارت نوشتاری مشترک مقایسه تأثیر راهبرد‌های نوشتاری مشترک، تعاملی و مستقل بر دقت و پیچیدگی نوشتاری فراگیران غیر ایرانی زبان انگلیسی [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 143-155]

ن

  • نظریه شناختی بررسی رابطه خودکارآمدی تحصیلی با خودکارآمدی اجتماعی ‌در بین دانش آموزان دوزبانه و عوامل اجتماعی مرتبط با آن (مورد مطالعه: دانش آموزان سال آخر دبیرستانهای شهر شاهین‌دژ در آذربایجان غربی) [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 1-12]
  • نوشتن تعاملی مقایسه تأثیر راهبرد‌های نوشتاری مشترک، تعاملی و مستقل بر دقت و پیچیدگی نوشتاری فراگیران غیر ایرانی زبان انگلیسی [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 143-155]
  • نوشتن مستقل مقایسه تأثیر راهبرد‌های نوشتاری مشترک، تعاملی و مستقل بر دقت و پیچیدگی نوشتاری فراگیران غیر ایرانی زبان انگلیسی [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 143-155]

و

  • واژگان کلیدی:یادگیری واکاوی گفتمان یادگیری در پداگوژی انتقادی با تاکید بر آراء پائولو فریره [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 117-142]
  • واکاوی تجربه زیسته ویژگی‌ها و استلزامات در تربیت معلم الهام‌بخش و راهکارها جهت غلبه بر چالش-های موجود (واکاوی تجربه زیسته معلمان و متخصصان) [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 29-46]
  • ورودی جدید و قدیم مقایسه مهارت‌‌های زندگی دانشجویی بین دانشجویان ورودی جدید و سال آخر 1399-1398دانشگاه فرهنگیان البرز [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 156-167]
  • ویژگی های شخصیتی پیش بینی سهل انگاری تحصیلی،خودکار آمدی تحصیلی و انگیزه پیشرفت دانش آموزان ابتدایی بر اساس ویژگی های شخصیتی مادران در طول آموزش مجازی دوران کرونا [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 90-102]

ه

  • هنرآموزان تاثیر تضاد نقش بر تعادل کار و زندگی هنرآموزان با میانجی گری رضایت شغلی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 123-138]
  • هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای نقش رهبری هم افزا مدیران مدارس در کارآفرینی سازمانی با میانجی گری رفتارهای تولیدی معلمان فنی و حرفه ای (مورد مطالعه: هنرستان های استان تهران) [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 25-36]
  • هیجان‌های تحصیلی بررسی تأثیر آموزش فلسفه برای کودکان بر هیجان‌های تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان پسر پایه ششم ابتدایی [دوره 19، شماره 2، 1401، صفحه 47-55]

ی

  • یادگیری مشاهده‌ای مقایسه نوع الگودهی (خود الگودهی؛ الگوی ماهر) بر خودکارآمدی و یادگیری پرتاب دارت [دوره 19، شماره 1، 1401، صفحه 82-89]